Komfort i bezpieczeństwo użytkowania oraz optymalny rozwój systemu do zarządzania kapitałem ludzkim – to tylko niektóre z korzyści, jakie zapewnia Centrum Wsparcia Aplikacji (CWA) GAVDI. Tylko od grudnia 2016 roku, do grona klientów CWA GAVDI dołączyło 13 nowych podmiotów, co świadczy o dużej potrzebie takiego wsparcia wśród przedsiębiorców.
60 konsultantów i ponad 100 zgłoszeń dziennie od klientów z Polski i zagranicy. Każdego dnia zespół ekspertów CWA GAVDI świadczy usługi serwisowe dla partnerów z różnych branż, korzystających z systemów SAP HCM oraz SAP SuccessFactors. Teraz do grona nowych klientów dołączyło aż 13 podmiotów. Specjaliści CWA GAVDI posiadający rozległe doświadczenie projektowe i konsultingowe pozostają do stałej dyspozycji klientów po to, by zapewnić im komfort codziennego użytkowania systemu. Kontakt z ekspertami możliwy jest przez całą dobę poprzez portal internetowy lub telefoniczne wsparcie.
Stale aktualizowane i utrzymywane w jak najlepszej kondycji środowisko systemowe, zapewnia bezpieczeństwo i planowy rozwój systemu SAP w ramach przewidywalnych kosztów. Ponadto, każdy klient może liczyć na analizę i rekomendację działań po release’ach SuccessFactors, a także utworzenie kopii danych do środowiska testowego SAP HCM, przy użyciu autorskiego narzędzia GAVDI Replicator.
– Nasi klienci prowadzą działalność często w skrajnie odmiennych branżach. Największym wyzwaniem dla nas jest więc efektywne dopasowanie profesjonalnego wsparcia pod indywidulane potrzeby, a także szybka reakcja na pojawiające się zgłoszenia. Do tej pory na współpracę z CWA GAVDI zdecydowało się już 77 firm, co daje nam pewność, że podejmowane przez nas działania są zgodne z oczekiwaniami rynku. Grono naszych klientów systematycznie się powiększa, a wraz z nim nasze doświadczenie i apetyt na kolejne wyzwania. – komentuje Ewa Blachowska, dyrektor Centrum Wsparcia Aplikacji, GAVDI Polska.
Do portfolio klientów CWA GAVDI dołączyły m.in: PGNIG Termika, PGNIG Technologie, Blum Polska, Oceanic, Heineken, Exalo Drilling, Wolters Kluwer, Federal-Mogul Bimet, Pronar, Dürr.
***
GAVDI Polska S.A. specjalizuje się w usługach konsultingowych, programistycznych oraz wsparcia aplikacji w obszarze SAP HCM i SAP SuccessFactors oraz w obszarach powiązanych, takich jak: samoobsługa pracownicza i menedżerska, Portal Korporacyjny, SAP Cloud Platform, FIORI, konsulting technologiczny.
GAVDI posługuje się własnymi autorskimi narzędziami wspomagającymi proces wdrożenia i utrzymania systemu SAP HCM (narzędzia migracji danych, Replicator), oferuje produkty komplementarne do SAP HCM (eDeklaracje, eTeczka, ePaski, Korekty ZUS, Document Generator, Replicator, OrgChart).
GAVDI Polska dysponuje własnym Zespołem Konsultingowym, Centrum Rozwoju Aplikacji oraz Centrum Wsparcia Aplikacji. Firma zatrudnia ponad 60 konsultantów aplikacyjnych, technologicznych, programistów, kierowników projektów z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu SAP HCM i SuccessFactors w firmach różnych branż, także wielopodmiotowych i rozproszonych geograficznie.
W okresie ostatnich trzech lat z usług GAVDI skorzystało w Polsce ponad 100 firm.
GAVDI Polska S.A. należy do międzynarodowej grupy GAVDI, wywodzącej się z Danii (centrala w Kopenhadze) i działającej także w Norwegii, Szwecji, Finlandii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii, Portugalii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Więcej informacji: http://www.gavdi.pl
Kontakt:
GAVDI Polska S.A.
Teresa Olszewska
Tel. 606 998 010
e-mail: tol@gavdi.com
Monday PR
Anna Rasińska
Tel. 728 547 921
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/cwa-gavdi-wspiera-juz-77-klientow